Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


A Pokemon Joke A Pokemon Joke

Rated 4 / 5 stars

cute

Very, very cute. if I didn't have such a good day this could have made my day.


People find this review helpful!

Learn 2 Read Learn 2 Read

Rated 5 / 5 stars

LOL!

Bro. You have issues. May I recommend a psychiatrist?

lol serously that was so fucking random, and hilarious! :P



"Yesterday" The Beatles "Yesterday" The Beatles

Rated 4 / 5 stars

Nice job

You uzed my Font!!!! lol iz cool, Joo can borow.
also something tells me you like tracing bitmaps. You did a nice job of it, but try to keep that on the downside.

Very artistic, I liked it.

lol just aside, the last guy said "meh" and gave it a 9. Fail -_-


Recent Game Reviews


Treadmillasaurus Rex Treadmillasaurus Rex

Rated 5 / 5 stars

LOL

Omg. john you have to stop doing drugs, their bad for you!
LOL amazing love it.



Super PSTW Action RPG Super PSTW Action RPG

Rated 4 / 5 stars

what a twist?

OMG he was my brother!!! LOOLLL
great game, only thing i'd change is make the word brother apear as he said it, instead of being there to read.


People find this review helpful!

The Scale of the Universe The Scale of the Universe

Rated 4.5 / 5 stars

this sure puts things in perspective

this should be shown in every grade 8 science class. just imagine whats beyond that white line, and whats smaller than the .0000000001 yoctometers. I think its incredibly arrogant for humans to think that were the only thing in this solar system, let alone whats even bigger then that. conversely its also entirely possible that theres an entire world of "solar systems" inside that .0000000001 yoctometer, and another million times smaller than that that there other humanoid life forms on earthly planets or some other devision of land (however tiny they may be in comparison to us). yeah somethings out there, and their either in the same shoes as us; not having the technology to get faster than the speed of light, or they can and want nothing to do with our tiny insignificant splatter on the milky way. just something to think about


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Metal Ode to Bacon Metal Ode to Bacon

Rated 3 / 5 stars

ugh

God, why did you bestow the evil of core music upon the world? gag me with a fucking spoon already! fuck!

but as core music goes that was as core as it comes. so i guess you get a 6

but yeah core sucks.


Pure-Metal-UTA responds:

Biased I see?
If you don't like Death Metal, Black Metal, Metalcore, what have you, then don't listen to it.
Either way, thanks for the 6. Usually biased people give it an immediate 1 or 0.
Thanks for the review!


*- Filthy Logic(Loop) -* *- Filthy Logic(Loop) -*

Rated 4 / 5 stars

i dig it!

rave it up brah!


Jebbal responds:

I wanna see yo' body moooooooove!

Thanks for the review!